SEKILAS TENTANG FOREVERLIVING  

Posted by: UmmuAuni

FOREVER diasaskan oleh Dr Rex Maughan, bertapak di peringkat antarabangsa sejak 1978, beroperasi di lebih 140 buah negara, mengedar lebih dari 9.3 juta dan puluhan juta pengguna produk. 
PENANAM, PENGILANG DAN PENGEDAR ALOEVERA TERBESAR DI DUNIA ( > 90% )
mengawal sepenuhnya pengeluaran produk yang teras dari ladang hinggalah ke produk dan menjamin kos yang rendah serta kualiti terbaik. 
Merupakan syarikat pertama yang mendapat cap kelulusan Majlis Sains Aloe Antarabangsa (IASC) utk ketulenan dan kualiti aloevera
produk2 berasakan aloevera dan madu yang ditanam dan diproses sendiri

Daripada 400 spesis aloevera yang ada, hanya 5 spesis yang dikenalpasti bermanfaat untuk kegunaan manusia. Daripada 5 spesis ini,  FOREVER hanya menggunakan spesis "Aloe Barbadensis Miller" yang merupakan spesis yang mujarab, paling bermanfaat dan banyak khasiat
Aloe vera FOREVER 100% ditanam sendiri ( 5000 ekar di republik Dominican, 1500 ekar di Mexico, 1000 ekar di Harlingen Texas), tidak ditapis atau dihomogenkan untuk memberikan faedah maksimum, juga tidak direbus supaya ramuan aktif tidak musnah.

Penstabilan 100% aloevera hasil pengajian 3 orang doktor selama 25 tahun ( Dr Greg Henderson, Dr Timothy Moore, Dr Richard Leek ). Hasil kajian memanjangkan masa penyimpanan khasiat aloevera dari 2 hari hingga 5 tahun dan mengekal kesegaran setakat 99.875%.

Juga merupakan pengeluar produk lebah terbesar di dunia
Charles Robson, merupakan pakar herba dan generasi ke-3 pakar pemeliharaan lebah
3000-7000 spesis bunga semulajadi ditanam dikawasan gurun tanpa racun serangga dan pencemaran ( kawasan tinggi gurun Sonoran )



This entry was posted on 11:58 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 komen

Post a Comment